life's a bitch, so if it's easy you're doing it wrong

Vi var precis ute i snöstormen för att lämna filmen & lämna killarna.
Vi har varit hemma hos mig & kollat film & snackat skit, lyssnat på musik & bara haft det myyys c: Kvällar som dessa borde komma lite oftare tycker mathilda. MOA SOVER HOS MIG INATT FÖRRESTEN.

JUST NU SNÖAR DET SOM TUSAN DÄR UTE, någon sa att det skulle bli över en dm, WTF?! Vi tog oss iallafall ut även fast det snöade! Var faktiskt skönt att gå ut & gå, även fast mitt näshår frös till is. MYSPYS NÄSA.

FOTADE JU IDAG! KOLLA FINT
Nu ska vi fixa till min design, kommer bli sjukt snyggt. Moa sitter & jobbar vid sin dator, medan jag sitter & jobbar vid min. HAHA söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0