This time I'll make it.

Jag vill ha pengar. Tänk vad kul världen hade varit om man hade varit rik! (kanske inte, å andra sidan. Men vad kul att kunna köpa allt man ville.) Jag hade köpt:
  • Massssssa DD kläder!
  • Och snygga band tees.
  • Skaffat ett BMTH tapet, som jag ska ha i mitt rum när vi flyttar. AWESOME.
  • Flygbiljetter till UK, för att hälsa på bmth & bli bestfriends med dom, sen kidnappa dom & ta med dom till Sverige så Hanna kunde få ta på dom lite.
  • Konsertbiljetter till massa underbara band.
  • CREEPERS (♥♥) och ännu fler dr. martens.
  • Massa CD skivor.
  • En iPad, bara för att.
  • LÖSHÅR, och skaffat världens bästa frisör som kunde fixa mitt hår så det blir dösnyggt.
  • Spotify premium, hejdåå reklamen!
  • GYMKORT, fett pepp på en awesome kropp till sommaren.
  • Och en jävla massa andra saker, helt onödiga!
Vad hade ni köpt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0