chokladpudding ♥

ÅH JAG ÄR SÅ SJUKT PEPP PÅ LIVET NU!
Det kom bara sådär, poff.
Jag vill färga & klippa håret, få större blogg, börja träna (som jag ska inom loppet av en vecka ungefär), träffa bmth (det kommer dröja men vafan!), skaffa massa nya awesome vänner, bli rik & köpa massa band tees, bli bögsnygg & skaffa ett grymt bra självförtroende, bli smal/vältränad what so ever & FRÄMST AV ALLT; ORDNA UPP MITT PATETISKA LIV! Jag ska bli en bättre människa. Förresten har jag insett hur tråkiga svenskar är, någon kommer säkert kommentera typ "HATAR LIVET LAKLAKSJKLJKWJGK" bara för att jag är pepp. :(:(


Nu ska jag äta chokladpudding, med grädde! (okej, den ska bli färdig först.. men ändå) HEJDÅ
vet inte varför bilden på Jona kom med, men han är lika söt som chokladpudding, typ.

Kommentarer
Postat av: sofia holma

du är redan bögsnygg beby

2012-01-29 @ 21:11:42
URL: http://createdbysofia.blogg.se/
Postat av: mathilda :)

ska du säga!

2012-01-29 @ 21:21:13
URL: http://mathildafredlund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0