Grattis Loreen!

Efter att jag kollat klart på melodifestivalen gick jag in på facebook. Och när något stort händer så skriver hela facebook om det! (Då är allt som vanligt med andra ord..) Grattis Loreen som får äran att representera Sverige i ESC! Hoppades nästan på att Molly skulle vinna, så hon fick sångfågeln av hennes ex.. när låten handlar om hennes ex, HAHAHAH dör ♥ Hur tänkte man där? Iallafall, så hoppades jag på Dead By April, har alltid tyckt om dom. Och jag har alltid varit kär i Ulrik, för han är så charmig. Dock innerst inne visste jag att Loreen skulle vinna.

Sitter i en t-shirt & kalsonger atm. Livet ♥ Kalsonger är så underbart att ha på sig, höhöhö ): Bara man har trosor under hHAHA. Pallar inte mig själv. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0