SVÄR PÅ IPHÖN

Goddag c:
Idag gick jag hem från skola, himla mensverk! Förstör ju massa.
Vart hos tandläkaren för att kolla mitt överbett. Lika tråkigt varje gång, typiska repliker när jag är hos tanläkaren & kollar överbettet: "Gapa. Bit ihop." & antingen är det "Denna gången ser det mycket bättre ut!" eller "Du ligger på gränsen till tandställning" <- HUR TRÅKIGT? De säger samma saker varje gång jag är där. Denna gången såg det helt okej ut, jag låg på gränsen till att bita mig i tandköttet tho. Kvittar vad de säger, tänker inte ha tandställning i två år. Glöm & dröm..

Mår iallafall bättre nu & drar till skolan imorgon igen.
Pappa sitter i vardagsrummet & svär åt sin iPhone, haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0